Spakujemy zamówienie w ciągu 24h 🚚

  Szybka dostawa z DHL & InPost

0

Kategorie


Ulubione


Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ)

Instrukcję złożenia zamówienia znajdziesz tutaj

Aktualnie nie udostępniamy opcji odbioru w aptece. Sprawdź w zakładce Dostawa w jaki sposób możesz łatwo odebrać zamówienie z naszej apteki.

Kupujący aktualnie nie ma możliwości zmiany już złożonego zamówienia. Na Twoją prośbę pracownik Biura Obsługi Klienta może anulować zamówienie, zwrócić pieniądze, a Ty złożysz kolejne.

W tym celu skontaktuj się pilnie z apteką pod numerem 661 456 895 lub napisz e-mail na adres [email protected]

Od momentu wysłania przez nas paczki, nie mamy możliwości jej przekierowania do punktu odbioru, ani zmiany adresu dostawy. Jeśli przewoźnik udostępnia taką możliwość, otrzymasz link do zmiany opcji dostawy w wiadomości e-mail informującej o przybliżonym czasie dostarczenia Twojej przesyłki.

Zamówienie wyślemy zwykle w ciągu 1-2 dni roboczych.

Celem anulowanie zamówienia skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 661 456 895 lub napisz e-mail na adres [email protected]

Możesz anulować zamówienie tylko, gdy jest w realizacji. Gdy zamówienie otrzyma status “Spakowano”, nie ma już możliwości jego anulacji.

Apteka nie realizuje sprzedaży zagranicznej. Możesz złożyć zamówienie wyłącznie z dostawą na terenie Polski.

Apteka nie prowadzi sprzedaży wysyłkowej leków na receptę. Leki na receptę mogą być sprzedawane tylko w aptekach stacjonarnych po okazaniu ważnej recepty.

Zamówienie w aptece Codziennej możesz złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki.

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do wielu udogodnień, takich jak śledzenie zamówienia, przeglądanie historii zakupów oraz dostęp do bezpłatnej pomocy farmaceutów. Zarejestruj się.

Z uwagi na obowiązujące prawo farmaceutyczne apteka nie umożliwia złożenia zamówienia telefonicznie lub mailowo.

Informacje na temat cen produktów mogą Państwo uzyskać poprzez kontakt z wybraną apteką stacjonarną.

Z uwagi na obowiązujące przepisy ustawy Prawo Farmaceutyczne nie możemy udzielać dodatkowych rabatów oraz prowadzić programów lojalnościowych.

Wszyscy klienci naszej apteki otrzymują fakturę VAT w formie elektronicznej. Jeśli zamawiasz na firmę, należy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia oraz wypełnić pola, które pojawią się po jej zaznaczeniu.

Fakturę otrzymasz w formie maila. Zarejestrowani użytkownicy mają również możliwość pobrania faktury bezpośrednio z poziomu panelu klienta.

W przypadku, gdy dostawa ma nastąpić na inny adres niż dane, które zostały wpisane, aby uzyskać fakturę VAT proszę wybrać opcję “Dostawa pod inny adres”. Proszę pamiętać o zaznaczeniu pola “Proszę o wystawienie faktury VAT”.

Szczegóły dostępnych metod dostawy znajdziesz pod adresem Dostawa.

Informacje o kosztach dostawy znajdziesz tutaj.

Zamówienia przygotowujemy i wysyłamy zwykle w ciągu 1-2 dni, następnie przekazujemy je do przewoźnika. Czas doręczenia przesyłki uzależniony jest od wybranej firmy przewozowej. Aktualne przewidywane terminy dostaw znajdziesz na stronie Dostawa.

Do paczkomatu lub Orlen paczka nie wyślemy zamówienia, w skład którego wchodzi dowolny lek bez recepty. Zgodnie z prawem farmaceutycznym leki OTC muszą być przewożone w warunkach kontrolowanej temperatury czego nie spełniają powyższe metody dostaw.

Jeśli zamówienie zostało złożone jako Klient zalogowany, możesz śledzić swoje zamówienie wchodząc w zakładkę "Moje zamówienia" na koncie Klienta. Następnie wybierz interesujące Cię zamówienie i kliknij "Śledź przesyłkę".

Jeśli zamówienie zostało złożone jako Gość, możesz śledzić swoje zamówienie poprzez link wysłany do Ciebie w wiadomości e-mail. Wejdź w treść maila i kliknij "Śledź przesyłkę".

Nie ma możliwości ponownego nadania paczki. Jeśli zamówienie było opłacone, środki wrócą do Ciebie tą samą drogą płatności w ciągu 2-5 dni roboczych od zweryfikowania paczki.

Zamówienie może odebrać każda osoba dorosła, która posiada kod odbioru.

Kurier nie ma obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować.

Szczegóły dostępnych metod płatności znajdziesz pod adresem Metody płatności.

Zamówienie możesz opłacić do 7 dni kalendarzowych od momentu jego złożenia. Po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie anulowane, a produkty powrócą na stronę apteki.

Celem naniesienia zmian w wybranej formie płatności rekomendujemy złożenie nowego zamówienia z wybraniem poprawnej formy płatności. Pierwsze zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

Płatność za pobraniem dostępna jest tylko dla wybranych form dostawy dla zamówień do łącznej wartości 1000 zł.

PayPo to metoda płatności za zakupy z odroczonym terminem spłaty lub dogodnym systemem ratalnym. Zamawiasz, PayPo płaci za zakupy za Ciebie, a Ty rozliczasz się z PayPo bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów do 30 dni lub rozbijasz spłatę na 4 niskooprocentowane raty.

Usługa jest darmowa, a skorzystanie z niej nie wymaga wypełniania dodatkowych formularzy. Więcej informacji na temat płatności znajdziesz na stronie PayPo.

Jeśli rozliczenia za zamówiony towar dokonasz w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia wówczas zapłacisz tylko tyle ile wynosi wartość Twojego zamówienia.

Płatność przelewem tradycyjnym jest możliwa z wykorzystaniem systemu Przelewy24. System płatności przygotuje indywidualny numer konta bankowego, na które trzeba będzie wpłacić pieniądze za zamówienie.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami produkt możesz zwrócić do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Na reklamacje, zgłaszane w ramach gwarancji producenta, obowiązuje czas przez niego wskazany. Na zgłoszenie reklamacji w ramach rękojmi masz 2 lata od momentu zakupu.

Zgłoś taką sytuację aptece pod numerem 661 456 895 lub napisz e-mail na adres [email protected]. Po zweryfikowaniu nagrań monitoringu błędnie wysłany produkt zostanie wymieniony na właściwy lub jeśli zamówienie jest niekompletne, zostanie dosłany produkt, którego brakuje. W obydwu przypadkach koszty dostawy poniesie apteka.

Zgodnie z obowiązującym prawem Farmaceutycznym leki i wyroby medyczne wydane z apteki nie podlegają prawu odstąpienia od umowy. Wyjątek stanowią produkty błędnie wydane lub z wadą jakościową.

Przed odesłaniem produktów do apteki upewnij się, że możemy je przyjąć. Szczegółowe informacje na temat zwrotu zakupionych produktów znajdziesz w zakładce Zwroty i reklamacje.

Zamówienie należy odesłać na adres: Apteka Codzienna, ul. Pisarka 1C, 39-302 Mielec. Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem.

Do paczki dołącz odpowiednio wypełniony formularz zwrotu formularz zwrotu lub formularz reklamacji.

Na rozpatrzenie reklamacji lub zwrotu i powiadomienie Klienta apteka ma 14 dni.

Zwrot środków otrzymasz w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu zweryfikowania przez nas otrzymanej od Ciebie przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach ten czas może się wydłużyć maksymalnie do 14 dni. Zwrot środków zostanie dokonany tą samą drogą, jaką opłaciłeś zamówienie. Jeśli opłaciłeś zamówienie tradycyjnym przelewem lub dokonałeś płatności przy odbiorze, zwrot zostanie zwrócony na konto bankowe wskazane przez Ciebie w Formularzu Zwrotu.

Zwrot może zostać odrzucony w przypadku, kiedy został on wykonany po terminie 14 dni lub dotyczy produktów z ograniczonym prawem zwrotu. Pamiętaj, że w takiej sytuacji jesteś zobowiązany do odebrania przesyłki na własny koszt.

Centrum Obsługi Klienta

tel icon

+48 661 456 895

Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00, sobota w godzinach 8:00 - 15:00, niedziela biuro nieczynne.

mail icon

[email protected]

W sprawie reklamacji prosimy o kontakt na adres [email protected]

Skontaktuj się z nami

Strona korzysta z plików cookies, dzięki temu działa poprawnie. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.