Szybka wysyłka w 2 dni

Język polski Język angielski Język ukraiński
0

Kategorie


Ulubione


Zwroty i reklamacje

1

Wybierz
rodzaj zgłoszenia

Wybierz rodzaj zgłoszenia
(zwrot lub reklamacja)
i wypełnij odpowiedni formularz.

2

Wypełnij formularz
i wyślij go razem z przesyłką

Po wypełnieniu odpowiedniego formularza spakuj go razem z produktami do przesyłki. Pamiętaj o prawidłowym zabezpieczeniu odsyłanych produktów.

3

Skontaktujemy się
z Tobą

Gdy tylko otrzymamy Twoje zgłoszenie,
skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o
kolejnych krokach.

Odstąpienie od umowy

Schemat zwrotu zamówienia:

1
W ciągu 14 dni* od momentu otrzymania przesyłki skontaktuj się z nami i poinformuj o chęci odstąpienia od umowy. Upewnij się, że produkt, który chcesz zwrócić nie podlega ograniczeniu co do możliwości zwrotu.
2
Wypełnij formularz odstąpienia od umowy.
3
Przed upływem 14 dni* od momentu zgłoszenia nadaj przesyłkę z wypełnionym formularzem.
4
W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrócimy Ci pieniądze
5
Adres do zwrotu:
Apteka Codzienna, ul. Pisarka 1C, 39-302 Mielec

* - Koszt zwrotnego dostarczenia towaru obciąża Kupującego, o ile odstąpienie od umowy nie było spowodowane faktem przejściowej niemożności spełnienia przez Farmazona Sp. z o.o. świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Ważne wskazówki:

!
Zgodnie z art. 68., pkt. 3l Ustawy Prawo Farmaceutyczne aptekę internetową obowiązują szczególne przepisy i regulacje prawne dotyczące zwrotu produktów. Przed odesłaniem produktów upewnij się, że możemy je przyjąć.

Dokumenty:

Formularz odstąpienia od umowy

Reklamacja

Schemat zwrotu zamówienia:

1
Przygotuj numer zamówienia i skontaktuj się z nami.
2
Wypełnij formularz reklamacji.
3
Przed upływem 14 dni* od momentu zgłoszenia nadaj przesyłkę z wypełnionym formularzem.
4
Do 14 dni od otrzymania produktów wydamy decyzję reklamacyjną.
5
Adres do zwrotu:
Apteka Codzienna, ul. Pisarka 1C, 39-302 Mielec

* - Koszt zwrotnego dostarczenia towaru obciąża Kupującego, o ile reklamacja nie była spowodowana faktem przejściowej niemożności spełnienia przez Farmazona Sp. z o.o. świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Ważne wskazówki:

!
Zgodnie z art. 68., pkt. 3l Ustawy