Spakujemy zamówienie w ciągu 24h 🚚

  Szybka dostawa z DHL & InPost

0

Kategorie


Ulubione


zasady-zwrotow-i-reklamacji-w-aptece

Zwroty i reklamacje

1

Wybierz
rodzaj zgłoszenia

Wybierz rodzaj zgłoszenia
(zwrot lub reklamacja)
i wypełnij odpowiedni formularz.

2

Wypełnij formularz
i wyślij go razem z przesyłką

Po wypełnieniu odpowiedniego formularza spakuj go razem z produktami do przesyłki. Pamiętaj o prawidłowym zabezpieczeniu odsyłanych produktów.

3

Skontaktujemy się
z Tobą

Gdy tylko otrzymamy Twoje zgłoszenie,
skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o
kolejnych krokach.

Odstąpienie od umowy

Schemat zwrotu zamówienia:

1
W ciągu 14 dni* od momentu otrzymania przesyłki skontaktuj się z nami i poinformuj o chęci odstąpienia od umowy. Upewnij się, że produkt, który chcesz zwrócić nie podlega ograniczeniu co do możliwości zwrotu.
2
Wypełnij formularz odstąpienia od umowy.
3
Przed upływem 14 dni* od momentu zgłoszenia nadaj przesyłkę z wypełnionym formularzem.
4
W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrócimy Ci pieniądze
5
Adres do zwrotu:
Apteka Codzienna, ul. Pisarka 1C, 39-302 Mielec

* - Koszt zwrotnego dostarczenia towaru obciąża Kupującego, o ile odstąpienie od umowy nie było spowodowane faktem przejściowej niemożności spełnienia przez Farmazona Sp. z o.o. świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Ważne wskazówki:

!
Zgodnie z art. 68., pkt. 3l Ustawy Prawo Farmaceutyczne aptekę internetową obowiązują szczególne przepisy i regulacje prawne dotyczące zwrotu produktów. Przed odesłaniem produktów upewnij się, że możemy je przyjąć.

Dokumenty:

Formularz odstąpienia od umowy

Reklamacja

Schemat zwrotu zamówienia:

1
Przygotuj numer zamówienia i skontaktuj się z nami.
2
Wypełnij formularz reklamacji.
3
Przed upływem 14 dni* od momentu zgłoszenia nadaj przesyłkę z wypełnionym formularzem.
4
Do 14 dni od otrzymania produktów wydamy decyzję reklamacyjną.
5
Adres do zwrotu:
Apteka Codzienna, ul. Pisarka 1C, 39-302 Mielec

* - Koszt zwrotnego dostarczenia towaru obciąża Kupującego, o ile reklamacja nie była spowodowana faktem przejściowej niemożności spełnienia przez Farmazona Sp. z o.o. świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Ważne wskazówki:

!
Zgodnie z art. 68., pkt. 3l Ustawy Prawo Farmaceutyczne aptekę internetową obowiązują szczególne przepisy i regulacje prawne dotyczące zwrotu produktów. Przed odesłaniem produktów upewnij się, że możemy je przyjąć.

Dokumenty:

Formularz reklamacji

Czego nie można zwrócić?

leków
wyrobów medycznych
żywności specjalnego przeznaczenia medycznego
produktów z krótkim terminem ważności (jeżeli informacja o dacie ważności była widoczna na stronie)
produktów z widocznymi śladami użytkowania
produktów użytku osobistego w otwartych opakowaniach

Co podlega reklamacji?

uszkodzona przesyłka
brak produktu w zamówieniu
niezgodność z zamówieniem
produkty lecznicze z wadą jakościową
produkty wycofane z obrotu decyzją Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) oraz Głównego Inspektora Sanitarnego (GIS)

Centrum Obsługi Klienta

tel icon

+48 661 456 895

Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00, sobota w godzinach 8:00 - 15:00, niedziela biuro nieczynne.

mail icon

[email protected]

W sprawie reklamacji prosimy o kontakt na adres [email protected]

Skontaktuj się z nami

Strona korzysta z plików cookies, dzięki temu działa poprawnie. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.